ورود به سیستم برای دانشجویان  والدین  ورود به سیستم برای    ورود به سیستم برای کارکنان   راهنمای سیستم ورود به سیستم
  مرکز بهداشت مرکز مشاوره مرکز انفورماتیک اداره تغذیه اداره سراها اداره رفاه امور دانشجویی معاونت دانشجویی  
جزئیات خبر
 
عنوان خبر : نشست صميمي رياست دانشگاه و اعضاء هيات رييسه در خوابگاه خواهران

متن :

* به مناسبت بزرگداشت هفته خوابگاه‌ها؛ نشست اعضاي هيأت رئيسه دانشگاه با دانشجويان دختر در خوابگاه حضرت زينب (س) برگزار شد.

?? با آغاز هفته گراميداشت خوابگاه‌هاي دانشجويي، اعضاي هيأت رئيسه دانشگاه علوم کشاورزي و منابع طبيعي گرگان، هفدهم ارديبهشت ماه با حضور در سالن کوثر خوابگاه دانشجويي خواهران حضرت زينب (س) با دانشجويان دختر دانشگاه ديدار و گفتگو کردند.

?? رئيس دانشگاه علوم کشاورزي و منابع طبيعي گرگان در اين نشست ضمن تبريک هفته بزرگداشت خوابگاه‌هاي دانشجويي و تبريک پيشاپيش روز دختر به همه دانشجويان دختر دانشگاه گفت: اميدوارم با تلاش مسئولين دانشگاه بتوانيم شرايط رفاهي، آموزشي و پژوهشي مناسبي را براي دانشجويان دانشگاه علوم کشاورزي و منابع طبيعي گرگان فراهم آوريم.

?? دکتر شتايي با بيان اينکه زندگي دانشجويي، سرشار از شيريني اما داراي سختي‌هايي است گفت: خوابگاه هاي دانشجويي محلي براي تبادل تجربيات و آموختن ايثار است.

?? وي با بيان اينکه تلاش‌هاي بسياري در جهت کاهش مشکلات رفاهي در خوابگاه‌هاي دانشجويي دانشگاه انجام شده است افزود: اکنون مشکل تامين آب خوابگاه‌هاي دانشجويي دانشگاه مرتفع شده در تلاش هستيم با جذب اعتبارات جديد نسبت به مجهز کردن خوابگاه‌هاي دانشجويي به سيستم‌هاي گرمايشي و سرمايشي مناسب و بهبود شرايط رفاهي دانشجويان در خوابگاه ها اقدام کنيم.

?? سپس دانشجويان حاضر در اين نشست به ارايه نظرات، مسائل و مشکلات خوابگاهي، دغدغه‌ها و مسائل آموزشي، مسايل مربوط به تغذيه و ... پرداختند و اعضاي هيأت رئيسه دانشگاه به آنها پاسخ دادند.

     
تاریخ ارسال : 18 ارديبهشت سال 1402
 
فرستنده : دفتر معاونت دانشجويي
     
 
تعداد مشاهده : 217
 







   

مهمترین پیوندها