ورود به سیستم برای دانشجویان  والدین  ورود به سیستم برای    ورود به سیستم برای کارکنان   راهنمای سیستم ورود به سیستم
  مرکز بهداشت مرکز مشاوره مرکز انفورماتیک اداره تغذیه اداره سراها اداره رفاه امور دانشجویی معاونت دانشجویی  
جزئیات خبر
 
عنوان خبر : اطلاعيه شماره يک اداره خوابگاهها

متن :

اطلاعيه شماره يک

به اطلاع دانشجويان عزيز مي رساند با عنايت به ثبت اطلاعات اقامت دانشجويان ساکن در سراهاي دانشجويي در سامانه صندوق رفاه، توجه به نکات ذيل الزامي است.

                     

  • لازم است دانشجويان گرامي در اسرع وقت با مراجعه به سامانه يکپارچه صندوق رفاه به آدرس https://refah.swf.ir  ،  وضعيت بدهي اين نيمسال خود را مشاهده نمايندو در صورت مغايرت نرخ اجاره بهاي اتاق خود ( بسته به ظرفيت اتاق ) ، مراتب را حداکثر تا چهارشنبه 3 آبان به اداره خوابگاه ( سرا ) دانشجويان اعلام نمايند. بديهي است در صورت عدم مراجعه و اقدام به موقع، امکان اصلاح اجاره بها وجود نخواهد داشت و مسئوليت عواقب با شخص دانشجو است.
  • دانشجوياني که قبلا ثبت اقامت در سامانه صندوق رفاه را انجام داده اند و براي آنان بدهي اجاره بها در سامانه صندوق رفاه ثبت شده است. در صورتي که قصد انصراف از خوابگاه را دارند، حداکثر تا چهارشنبه 3 آبان 1402  مراتب را به اداره سراهاي دانشجويي اعلام نمايند. در صورت عدم اقدام به موقع، اجاره بهاي اين نيمسال براي آنان منظور خواهد شد.
  • به منظور برخورداري از تخفيف در پرداخت اجاره بها، دانشجويان گرامي حداکثر تا 15 آبان 1402 مي توانند با مراجعه به سامانه صندوق رفاه به آدرس https://refah.swf.ir  نسبت  به پرداخت به موقع اجاره بها اقدام کنند. قابل ذکر است بر اساس بخشنامه جديد صندوق رفاه، در صورت عدم پرداخت به موقع اجاره بها، جريمه به آن تعلق خواهد گرفت و ملاک محاسبه و دريافت اجاره بها، زمان پرداخت بدهي خواهد بود نه زمان اسکان .
  • براي دانشجويان خارج از سنوات مجاز رفاهي که اقامت آنان در صندوق رفاه ثبت شده است، اجاره بها 2 برابر و براي دانشجويان نوبت دوم 1.5 برابر مبالغ عادي است.
  • دانشجوياني که تسويه حساب مقطع قبل را انجام نداده اند، پس از تعيين تکليف و ايجاد مقطع جديد، نسبت به ثبت درخواست اقامت اين نيمسال اقدام نمايند. تا فرصت پرداخت اجاره بها با تخفيف براي آنان محفوظ بماند. در غيراينصورت وفق مقررات اقدام خواهد شد.

                                                                                                       اداره امور خوابگاهها

     
تاریخ ارسال : اول آبان سال 1402
 
فرستنده : اداره خوابگاهها
     
 
تعداد مشاهده : 589
 







   

مهمترین پیوندها