ورود به سیستم برای دانشجویان  والدین  ورود به سیستم برای    ورود به سیستم برای کارکنان   راهنمای سیستم ورود به سیستم
  مرکز بهداشت مرکز مشاوره مرکز انفورماتیک اداره تغذیه اداره سراها اداره رفاه امور دانشجویی معاونت دانشجویی  
اطلاعات دفتر حوزه
 

 

پست الکترونيک :student_vp@gau.ac.ir

  شرح وظايف و فعاليتهاي مسئول دفتر

  • دريافت نامه ها، اوراق، پرونده هاي و ساير مکاتبات رسيده به حوزه.
  •  تفکيک و توزيع نامه ها و گزارشات و سايرمکاتبات و پيگيري کردن آنها.
  • انجام اقدامات لازم در زمينه نگهداري و بايگاني کردن پرونده ها، اوراق، نامه ها و گزارشات و اسناد و مدارک حوزه در محلهاي مخصوص خود.
  • تنظيم ليست متقاضيان ملاقات با معاونت و تعيين ساعات ملاقات براي آنها.
  •  تهيه و تنظيم گزارشات لازم پيرامون مطالب و وقايع مهم روزانه.
  • ابلاغ دستورات صادره به اشخاص و موسسات ذيربط و واحدهاي تابعه و در صورت لزوم پيگيري آنها.
  • آماده کردن سوابق و پرونده هاي مربوط به کميسيونها و جلسات و سمينارها براي اطلاع و مطالعه قبلي معاون.
  • تنظيم اوقات جلسات و کميسيونهايي که در دفتر تشکيل مي شود و مطلع ساختن مقامات يا افراد شرکت کننده در جلسه.
  • پاسخگويي به مراجعين و راهنمايي آنها و در صورت لزوم فراهم آوردن امکانات انجام درخواستهاي متقاضيان و مراجعه کنندگان.
  •  تهيه پيش نويس برخي از نامه ها و گزارشات و جدولهاي مختلف.
  • استفاده از نرم افزارهاي پردازش متن، دريافت و ارسال نامه هاي الکترونيکي و دورنگار.

 

شرح وظايف و مسئوليتهاي خدمات

  • پذيرايي از مديران، کارکنان و مهمانان در طول روز.
  • نظافت و حفاظت از وسايل و لوازم آبدارخانه بصورت روزانه.
  • نصب بنر، بروشور، پوستر و ... به منظور اطلاع‌رساني.
  • خريد لوازم التحرير و ساير ملزومات اداري براي پرسنل.
  • ارسال و جا‌به‌جايي اسناد و مدارک بين واحدهاي داخلي يا برون سازمان و امورات ديگر که هر سازماني با توجه به شرايط خود تعريف خواهد کرد.

 

 

 
آخرین به روزرسانی صفحه : ۱۴۰۲/۹/۲
 
 
 
 







   

مهمترین پیوندها