پاسخ: ابتدا آدرس https://hotspot.gau.ac.ir/login را در آدرس بار مرورگر خود وارد کنيد و سپس نام کاربري و گذرواژه خود را وارد کرده و گزينه ورود را کليک نماييد.
پاسخ: با وارد کردن آدرس https://hotspot.gau.ac.ir/logout در آدرس بار مرورگر خود و دريافت پيام ((شما ارتباط اينترنت را قطع کرديد)) از اينترنت خارج مي شويد و براي ورود مجدد ميتوانيد گزينه ورود به اينترنت را کليک نماييد.
پاسخ: کاربران براي مشاهده وب سايت دانشگاه و يا استفاده از ديگر سامانه هاي دانشگاه نيازي به اتصال به اينترنت ندارند.
پاسخ : خير- تعداد دستگاه مجاز جهت اتصال همزمان به اينترنت براي شناسه هاي دانشجويي يک دستگاه مي باشد.
پاسخ: ابتدا لينک مربوطه را از اينجا کليک نماييد. سپس نام کاربري و رمز عبور خود را در بخش ورود کاربران اينترنتي وارد کنيد. از سربرگ تغيير رمز عبور، رمز شناسه خود را تغيير دهيد.
پاسخ: کلمه رمز وارد شده اشتباه مي باشد.
پاسخ: شناسه وارد شده، نامعتبر است.
پاسخ: براي مشاهده اطلاعات اکانت اينترنت مانند حجم مصرفي و باقيمانده ترافيک مي بايست لينک مربوطه را از اينجا کليک نماييد و سپس نام و نام کاربري خود را در بخش ورود کاربران اينترنتي وارد کنيد. در نهايت پس از ورود ميتوانيد اطلاعات مربوط به اکانت خود را مشاهده نماييد.
پاسخ : در صورت بروز مشکل در ارتباط با اينترنت دانشگاه، ميتوانيد با مراجعه به ساختمان نظري – طبقه چهارم کارشناسان مستقر راهنمايي بخواهيد.
پاسخ:وارد سامانه آموزش شده، در بخش مکاتبات اداري گزينه فرم هاي درخواست را انتخاب کرده، سپس از گزينه ساير درخواست ها، فرم درخواست شناسه کاربري اينترنت را انتخاب و تکميل نماييد.
پاسخ: ابتدا وارد سامانه آموزش شويد. سپس در بخش کارتابل، فرم درخواست اکانت اينترنت که قبلا ارسال کرده بوديد را انتخاب نماييد. فرم مربوطه در ابتداي صفحه موجود است. در انتهاي فرم ارسالي شما، شناسه اينترنت تعريف شده قابل مشاهده است.
پاسخ: وارد سامانه آموزش شده، در بخش مکاتبات اداري گزينه فرم هاي درخواست را انتخاب کرده، سپس از گزينه ساير درخواست ها، فرم درخواست پست الکترونيک را انتخاب و تکميل نماييد.
پاسخ: ابتدا وارد سامانه آموزش شويد. سپس در بخش کارتابل، فرم درخواست پست الکترونيک که قبلا ارسال کرده بوديد را انتخاب نماييد. فرم مربوطه در ابتداي صفحه موجود است. در انتهاي فرم ارسالي شما، آدرس ايميل و رمز عبور تعريف شده قابل مشاهده است.
پاسخ: فرم تکميل شده درخواست پست الکترونيک که در آن آدرس ايميل و رمز ورود تعريف شده است را از سامانه مربوطه مجددا مشاهده نماييد.
پاسخ: با مرکز فناوري اطلاعات و خدمات رايانه اي دانشگاه به شماره تلفن01732437610 تماس حاصل نماييد.
پاسخ :دسترسي ارسال پيامک هاي تبليغاتي نبايد مسدود باشد.
پاسخ: مراحل ثبت و پرداخت اجاره بهاء به صورت الکترونيکي انجام مي گردد و دانشجويان لازم است قبل از ثبت نام فايل راهنما که درسامانه حوزه معاونت دانشجويي بارگذاري شده است بصورت کامل مطالعه نمايند.
پاسخ: صرفا با استفاده از مرورگر فايرفاکس مي توانيد وارد پرتال دانشجويي شويد.
پاسخ الف : در پرتال دانشجويي صندوق رفاه بخش «کلمه عبور خود را فراموش کرده ام» توسط دانشجو انتخاب و با ثبت کدملي و شماره همراه، کلمه عبور جديد براي دانشجو پيامک مي شود.
پاسخ ب: در صورت عدم ارسال کلمه عبور به شماره همراه دانشجو، به روز رساني توسط کارشناس اداره رفاه محل تحصيل صورت مي گيرد.
پاسخ: اشکال در بازيابي اطلاعات يعني اطلاعات آموزشي دانشجو از سامانه آموزش به سامانه وزارت علوم ارسال نگرديده و در آن دانشگاه مقطع و دوره شناسايي نشده است. جهت رفع مشکل، با اداره آموزش دانشگاه تماس بگيريد.
پاسخ: اين مشکل توسط آموزش دانشگاه محل تحصيل از طريق ارسال کدملي و اطلاعات تحصيلي دانشجو به سامانه استعلام مدارک تحصيلي وزارت علوم (GSB) برطرف مي گردد. جهت رفع مشکل با اداره آموزش دانشگاه تماس بگيريد.
پاسخ: با توجه به فعال سازي وب سرويس شاهکار در خصوص امکان احراز مالکيت شماره همراه متقاضيان وام و خوابگاه، اگر شماره همراه به نام دانشجو نباشد مي بايست به يکي از دفاتر همراه اول، ايرانسل، رايتل مراجعه و نسبت به ثبت نام قطعي شماره همراه به نام دانشجو اقدام نمايد. وسپس شماره همراه دانشجو در پرتال صندوق رفاه ثبت گردد. لازم به ذکر است دسترسي ارسال پيامک هاي تبليغاتي، جهت ارسال پيامک کد صحت سنجي نبايد مسدود باشد.