انتخاب گروه و انتخاب اتاق

 (قابل توجه دانشجويان متقاضي خوابگاه)

 احتراما به استحضار مي رساند مقرر است فرآيند انتخاب گروه و هم اتاقي درنيمسال اول سال تحصيلي 1403 – 1402 از طريق سامانه الکترونيکي بوستان به آدرس : https://boostan.gau.ac.ir  طبق زمان بندي بشرح ذيل انجام گردد.

انتخاب گروه و  هم اتاقي  کليه مقاطع (چهارشنبه مورخ  1402/4/28 لغايت  شنبه مورخ 1402/4/31)

انتخاب اتاق  کليه مقاطع (يکشنبه مورخ   1402/5/1 لغايت  پنجشنبه مورخ 1402/5/5)

تبصره 1 : سامانه ازساعت 8 صبح جهت انجام فرآيند ثبت اتاق باز مي باشد.

توضيحات :
1- انتخاب هم اتاقي فقط براي دانشجوياني که گروه هاي 4 نفره تشکيل داده اند ميسر است . درغيراينصورت اتاق توسط ساير دانشجويان تکميل خواهد شد. 
2- سرگروه در صورتي مي تواند تعداد 3 نفر يا بيشتر ازساکنين اتاق را انتخاب نمايد که زيرگروه ها درخواست خود را ثبت و با درخواست آنان موافقت شده باشدو در ثبت نهايي زيرگروه  مي بايست درخواست سرگروه را تاييد نمايد تا فرآيند انتخاب اتاق کامل شود.
3- دانشجوياني که به علت بدهي اجاره بهاء خوابگاه در نيمسال هاي قبل با گزينه ( مخالفت با درخواست خوابگاه ) مواجه شده اند، مراحل انتخاب گروه و انتخاب اتاق براي آنان ميسر نمي باشد.
4- دانشجوياني که بصورت انفرادي درخواست خود را ثبت کرده اند نياز به تشکيل گروه نخواهد بود و فقط در موعد انتخاب اتاق اقدام نمايند.

تبصره 2 : از آنجايي که ثبت اقامت درسامانه يکپارچه صندوق رفاه دانشجويان به آدرس : https://refah.swf.ir الزامي مي باشد، دانشجويان گرامي علاوه بر ثبت نام در سامانه بوستان مي بايست در سامانه فوق نيز ثبت نام نمايند که متعاقبا زمانبندي اعلام خواهد شد .


                                                                                         اداره امور خوابگاهها

 

   
فرستنده : دفتر معاونت دانشجويي
   
تعدادمشاهده : 1596 بار
تاریخ ارسال : 27 تير سال 1402