معاونت دانشجويي

بسمه تعالي

 

 دکتر محسن حسينعلي زاده

معاون دانشجويي دانشگاه

تلفن ثابت : 01732462300

پست الکترونيک: student_vp@gau.ac.ir

 

شاخ بي ميوه کشد سر به قيام                       شاخ پر ميوه شود خم به سلام

سلامي خاضعانه به محضر جامعه دانشگاهي اعم از اساتيد محترم، کارمندان گرامي و دانشجويان عزيز.

خدا را شاکريم که فرصت خدمت به فرهيختگان و نخبگان علمي کشور را در يک دانشگاه تخصصي با قدمت تقريبي 70 ساله به ما ارزاني داشت.

خواجه حافظ شيرزاي مي فرمايد:

شکر آن را که دگر بار رسيدي به بهار                       بيخ نيکي بنشان و ره تحقيق بگو

ما نيز در حوزه معاونت دانشجويي و فرهنگي اجتماعي با الهام از اين بيان سعي برآن داريم که با نيک انديشي و نيک رفتاري نسبت به جامعه دانشگاهي، تحقيق و راستي آزمايي در امور مربوطه را سر لوحه کار خويش قرار داده و با رعايت عدل و مساوات در پاسخ به سلايق متعدد فرهنگي واجتماعي، مجري قوانين محوله باشيم. باور ما اين است که شرط رسيدن به قله هاي تعالي، همراهي و همياري و اشتراک نظر همه نخبگان دانشگاهي اعم از دانشجويان، اساتيد، پيشکسوتان و مجربين حوزه هاي مختلف مي باشد و بدون خرد جمعي و نقد و نظر دلسوزان هرگز چنين بار سنگيني به مقصد نخواهد رسيد. لذا با کمال ميل پذيراي نظرات سازنده دوستان و اصلاح و بازنگري در امور خواهيم بود و پيشاپيش اين موهبت گرانسنگ را قدر  نهاده و تقدير و تشکر مي کنيم.

چشم ما در پي خوبان جهان خواهد بود                   تا جهان باقي و آيين محبت باقيست

به فرموده مقام معظم رهبري در زمينه خدمت، کار را بايد جهادي کرد. جهادي به معناي بي قانوني نيست. بنابراين تمام اهتمام همکاران محترم ما در معاونت هاي مربوطه تلاش بي وقفه و شبانه روزي در جهت خدمت رساني به جامعه علمي با احترام به اسناد بالا دستي، آيين نامه ها و قوانين مربوطه    مي باشد. البته قابل ذکر است که شيوه نامه ها ي قديمي طبق شرايط روز و اسناد بالا دستي         باز نگري خواهند شد.

بر انداز بيخي که خار آورد                       درختي بپرور که بار آورد

در پايان با عنايت به آيه 96 سوره مريم:  إِنَّ اَلَّذِينَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا اَلصّالِحاتِ سَيَجْعَلُ لَهُمُ اَلرَّحْمنُ وُدًّا

 اميدواريم که با اتکال به خداوند متعال در انجام تکاليف الهي از لطف آن حضرت و عاقبت بخيري بهره مند شويم.

همچنين از تمامي همکاران عزيز و کارشناسان محترم اين معاونت ها بابت بلند نظري و دور انديشي و اخلاص در راستاي خدمت رساني شايسته ودر خور جامعه علمي کمال تشکر را دارم.

             با آرزوي توفيق الهي

آخرین بروزرسانی صفحه : ۱۴۰۲/۹/۲