اطلاعات دفتر حوزه

 

پست الکترونيک :student_vp@gau.ac.ir

  شرح وظايف و فعاليتهاي مسئول دفتر

  • دريافت نامه ها، اوراق، پرونده هاي و ساير مکاتبات رسيده به حوزه.
  •  تفکيک و توزيع نامه ها و گزارشات و سايرمکاتبات و پيگيري کردن آنها.
  • انجام اقدامات لازم در زمينه نگهداري و بايگاني کردن پرونده ها، اوراق، نامه ها و گزارشات و اسناد و مدارک حوزه در محلهاي مخصوص خود.
  • تنظيم ليست متقاضيان ملاقات با معاونت و تعيين ساعات ملاقات براي آنها.
  •  تهيه و تنظيم گزارشات لازم پيرامون مطالب و وقايع مهم روزانه.
  • ابلاغ دستورات صادره به اشخاص و موسسات ذيربط و واحدهاي تابعه و در صورت لزوم پيگيري آنها.
  • آماده کردن سوابق و پرونده هاي مربوط به کميسيونها و جلسات و سمينارها براي اطلاع و مطالعه قبلي معاون.
  • تنظيم اوقات جلسات و کميسيونهايي که در دفتر تشکيل مي شود و مطلع ساختن مقامات يا افراد شرکت کننده در جلسه.
  • پاسخگويي به مراجعين و راهنمايي آنها و در صورت لزوم فراهم آوردن امکانات انجام درخواستهاي متقاضيان و مراجعه کنندگان.
  •  تهيه پيش نويس برخي از نامه ها و گزارشات و جدولهاي مختلف.
  • استفاده از نرم افزارهاي پردازش متن، دريافت و ارسال نامه هاي الکترونيکي و دورنگار.

 

شرح وظايف و مسئوليتهاي خدمات

  • پذيرايي از مديران، کارکنان و مهمانان در طول روز.
  • نظافت و حفاظت از وسايل و لوازم آبدارخانه بصورت روزانه.
  • نصب بنر، بروشور، پوستر و ... به منظور اطلاع‌رساني.
  • خريد لوازم التحرير و ساير ملزومات اداري براي پرسنل.
  • ارسال و جا‌به‌جايي اسناد و مدارک بين واحدهاي داخلي يا برون سازمان و امورات ديگر که هر سازماني با توجه به شرايط خود تعريف خواهد کرد.

 

 

آخرین بروزرسانی صفحه : ۱۴۰۲/۹/۲